Virtueel en online effectief samenwerken

Wat is mijn rol in mijn team? Hoe zorg ik ervoor dat ik gehoord/gezien wordt en dat de boodschap aankomt in deze tijden? Hoe kun

Coachend Adviseren in een virtuele omgeving

Hoe geef je vandaag de dag advies? Het ontbreken van face 2 face ontmoetingen, dat onderbuikgevoel als je iemand ziet, het praatje bij de koffiemachine,

Faciliteren van virtuele bijeenkomsten

Vind je trainen en begeleiden van groepen leuk? Of is het begeleiden van Online sessies nu een uitdaging voor je? Wil je groepen in beweging

Ontwikkelgesprekken door het jaar heen

De laatste jaren zien we dat de klassieke functionerings- en beoordelingsgesprekken steeds meer ‘continue dialogen’ worden. Wij hebben de training ‘Ontwikkelgesprekken door het jaar heen’

Persoonlijke Effectiviteit

Wil je effectiever zijn in hetgeen je doet, je kwaliteiten meer benutten, weten wat energie kost en waar je energie van krijgt? Het effectief verhogen

MK Leads

Servant Leadership

Hoe moet ik mij opstellen om mijn medewerkers te enthousiasmeren? Welk gedrag laat ik zien in verschillende situaties en sta ik daarbij in mijn kracht?

Situationeel Leiderschap

Hoe zorg ik ervoor dat mijn team gemotiveerd is en blijft? Welk gedrag moet ik laten zien om personen in beweging te zetten? Haal ik

Coachgesprekken

Medewerkers functioneren goed als de leidinggevende op een goede manier kan motiveren om een taak uit te oefenen, een resultaat te behalen, zich te ontwikkelen

Overtuigen en beïnvloeden

Wil je je overtuigingskracht versterken, meer zelfvertrouwen uitstralen en assertiever worden? Wil je duidelijk je grenzen herkennen en aan kunnen geven zonder dat je respect

Facilitation Skills

Vind je trainen en begeleiden van groepen leuk? Wil je groepen in beweging zetten en enthousiasmeren? Weet je dat een goede sfeer inspirerend kan werken

Inspireren en Motiveren als Coach

Medewerkers functioneren goed als de leidinggevende op een goede manier kan motiveren om een taak uit te oefenen, een resultaat te behalen, zich te ontwikkelen

Managing change

Positieve confrontatie en bewustwording ‘Hoe sta ik in de change?’ openheid en vertrouwen creëren, dialoog over de change op gang brengen.
Ontwikkeling van inzicht en

Omgaan met Cultuurverschillen

Zaken doen en samenwerken in een internationale omgeving is niet altijd eenvoudig. Ook al denken we ervaring te hebben met cultuurverschillen door de globalisering of

End of Year Review

Bij de ‘End of year review’/ het beoordelingsgesprek gaat om het oordeel van de leidinggevende over het functioneren van de medewerker. Tijdens de training gaan

Correctie- en Slechtnieuwsgesprekken

Gedurende het jaar kan het zijn dat een medewerker niet optimaal functioneert. In dat geval moet er worden bijgestuurd door middel van een correctiegesprek. Indien

Managen van conflicten

We spreken van een conflict indien er sprake is van een situatie waarin twee of meerdere partijen verschillen van mening, gevoelens of behoeften en geen

MK Leads

Mid Year Review

Het mid-year/ functioneringsgesprek is bij uitstek het moment om je medewerker te stimuleren en samen in gesprek te gaan over zijn/ haar carrièreverloop en doelen.

Succesvol Onderhandelen

Wil je als onderhandelaar een optimaal resultaat behalen en ook de relatie goed houden? Wil je meer weten over hoe je een onderhandeling strategisch kunt

Intakegesprekken

Deze training is ideaal wanneer je adviezen uitbrengt, je gesprekstechnieken wil verbeteren, gesprekken meer wil sturen en binnen de beschikbare tijd wil afronden. Het opbouwen

Trainingsbureau Amsterdam

Coachend Adviseren

Hoe vaak is je advies meteen geaccepteerd? Heb je te maken met weerstand op je advies? Is adviseren hetzelfde als beïnvloeden? Adviseren + Coachen =

organisatieontwikkeling

Effectief samenwerken en communiceren

Wat is mijn rol in mijn team? Hoe zorg ik ervoor dat ik gehoord/gezien wordt en dat de boodschap aankomt? Je krijgt in deze module

Training commerciële vaardigheden

Commerciële Vaardigheden

Wil je een optimaal resultaat halen uit je gesprekken met (potentiële) klanten? Vraag je je af hoe je een relatie op- en uitbouwt en hoe

Effectief en Efficiënt Overleggen/Effectief Vergaderen

Hoe bruisend is je overleg? Hoe concreet zijn de afspraken? Heeft iedereen een gelijke inbreng? Dit zijn een paar vragen die regelmatig naar boven komen

Arbeidsconflictbemiddeling

Relatiemanagement

Wat doe je als een lastige of kritische klant hebt? Hoe ga je daar mee om zonder dat je de klant kwijt raakt? Tijdens deze

MK Leads

Feedback geven en ontvangen

Wil je effectiever worden in het kunnen geven van feedback? Heb je soms moeite om feedback te ontvangen. Wil je in je kracht blijven staan

Coachend Leiderschap

Hoe kun je teams en teamleden coachen? Hoe haal je het beste uit je teamleden en hoe ga je om met een lagere motivatie? Coachend

MK Leads

Intake- en interviewtechnieken

Wil je gesprekken kunnen sturen en daarmee meer en relevante informatie ophalen zodat je op maat kunt adviseren? Tijdens deze training zijn het opbouwen van

Spreken met Impact

Wil je met meer zelfvertrouwen en overtuigingskracht een presentatie kunnen geven of anderen overtuigen, inspireren en/ of motiveren om je standpunt over te nemen? Ben