Relatiemanagement

Wat doe je als een lastige of kritische klant hebt? Hoe ga je daar mee om zonder dat je de klant kwijt raakt? Tijdens deze training ga je oefenen met situaties uit de praktijk en leer je hoe je hiermee om kunt gaan en hoe je de klant echt centraal kan stellen door het toepassen van de juiste vaardigheden.

Doel
Gestructureerd van contact naar contract. Leg een stevige basis onder jouw commerciële gespreksvoering.

Resultaat
Na afloop van de training ben je in staat om:
• Commerciële gesprekken (face to face en telefonisch) goed voor te bereiden
• Commerciële gesprekken te structureren en de leiding te houden
• Op basis van een goede behoefteanalyse een advies- / offertetraject vorm te geven
• (Koop) signalen te herkennen en deze om te zetten in commerciële winners
• Vanaf het eerste contact systematisch door te sturen naar een contract
• Om te gaan met lastige reacties van klanten/prospects

Voor wie
Deze training is bestemd voor mensen die commerciële gesprekken voeren met klanten en prospects.

MK Compact – open training*
1 dag
€ 675,- per persoon excl. BTW
Inclusief lunch en materialen

Interesse in deze training? Neem dan contact met ons op of schrijf je in via het inschrijfformulier. In onze jaarplanning vind je alle data.

*
 Om een optimaal effect en resultaat te kunnen realiseren, worden de trainingen in een klein groepsverband gegeven. Het kan voorkomen dat een training al volledig bezet is. We kunnen echter bij meer interesse een extra dag inlassen.